Nie wiem w jakie mmorpg grales, ale z mojego doswiadczenia dc/ts byl ostatnim punktem rekrutacji( obowiozek lub nie zalezy od gidli). O szukaniu clanu/gildii itd po przez forum slyszalem, ale zeby zakazac tego w grze ? Jak dla mnie mmorpg nie polega tylko na tym, ze mozesz z kilkoma osobami ubic bossa, masz opcje gildii. Super. Daj temu sie rowzwijac. Nie znam osobiscie gry ktora KAZALA by gracza zalozyc dc albo chociaz by konto na forum. A ta odpowiedz "napisz priv do ludziu z gildi........." ( masz screen), i powiedz mi do kogo mam pisac ? Rekrutacja w grze online w trakcie gry to fragremnt gry, zwlaszcza mmo, jesli nie to prosze uswiadom mnie a gram w gry mmorpg od 15 lat.
klang wrote: ↑Fri Mar 04, 2022 5:54 pm
Jak dla mnie tym sposobem zabijana jest cala idea gry mmorpg
Aktualnie rekrutacja na czacie to temat tabu na tej grze.
Z doświadczenia wiem że rekrutacja jest teraz tragiczna no ale cóż co zrobić przecież nie na darmo ktoś się napracował nad zrobieniem forum i dc więc trzeba zaglądać tu i tam żeby nowi gracze byli jeszcze bardziej odrzuceni od gry